19 January 2017

Rakan Artis hadir memberi sokongan - Royce Teruja lagi!

ok lah dah tengok gambar2 bab certa pembukaankan.. sekarang ni JOM kita layan prihal seterusnya
1- kehadiran rakan2 artis dan tetamu
2- persembahan santai
3- pra-dengar Highway Superstar
4- Segmen Rakan2 artis sembang dan lagu


 

Royce dan MdNoor buat persembahan santai dengan lagu2 light & easy sementara menerima kehadiran keluarga dan sahabat juga rakan Artis ..




Artis Kelarai Sakti yang turut hadir ialah Dr.Ann , Alyssa Rosli dan rakan2 mereka, 


Sementara media rtm menjamu selera hidangan menu pilihan (signature L'Clasico)
BBQ Rib





Kak Fass Online pun sampai>

Di luar Shaharul melayan Karat Band sembang santai bersama Along Bakar (PR) apa lah agak nya topik diorng tu.. mcm seronok jer ..





 Persembahan santai menghiburkan tetamu yang hadir supaya meraka tak boring..huhu





Tetamu2 lain dah mula memenuhi ruang L'Clasico..

Dr.Ann Artis Kelarai Sakti yang sangat sporting bila Royce mula membuka tirai acara Open Mic ..
Sambil berchating promosi kerjaya dan bisnes terkini beliau... dan tak lupa dah tentu lah mempromosi sama Lagu single Dr.Ann .. terima kasih dr :)


 Staff L'Clasico semakin sibuk

di luar Artis OiM Aesar Mustafa dan Komposer Irwan Hashim

Kak Sahara Yaco dan Dato' Tommei sedang menjamu selera dan luar juga tetamu mula memenuhi ruang legar depan .. Alhamdullillah...




dalam acara open mix berlangsung, tetamu jemputan semua dah sampai dan ada yg masih otw...ok takpe yang ada ni pun dah mencukupi .. Tepat jam 5.30petang Royce bagi signal pada Along bakar nak mula kan pra-dengar lagu single terbaru Royce Sa'ayan And Nifael Blues Band berjudul HIGHWAY SUPERSTAR.. yang paling rasa sangat terharu apabila Royce minta rakan2 artis berganjak kehadapan pentas, tanpa lengah mereka terus ambil tempat yang selesa masing (sangat supportive) dengan itu secara langsung memudahkan Royce meneruskan acara pra-dengar dengan jayanya. Royce dan Nifael blues membuat persembahan secara LIVE sebanyak 2 lagu iaitu HIGHWAY SUPERSTAR dan mendapat Komen positif dari Kak Sahara sejurus lagu tersebut habis. nak tahu apa kak sahara yacob kata.... :) dalam BI - "This Is Your Song And This IS You Royce" you should stick to this type of music" So Royce dan kawan2 pun WOWWW!!! ada yang lain sambut dengan tepukan dan sorakan tanda setuju dengan komen Kak Sahara.. Masyaallah tetiba muka Royce jadi PINK!hik hikhik.. brani dalam malu

erhemm kita sambung next page jommm///....



















No comments:

Post a Comment