17 January 2017

Pra-Dengar Highway Superstar Royce Sa'ayan And Nifael BluesBand - L'Clasico

Assalamualaikum wbt salam sejahtera, kita jumpa lagi acara berterusan tentang single terbaru Royce Sa'ayan And Nifael Blues Band di sebuah restourant yang bernama L'CLASICO CAFE & BISTRO terletak di Publika Solaris Dutamas Kuala Lumpur, Malaysia


<Restourant L/Clasico Publika Solaris Dutamas, <Kuala Lumpur Malaysia

Yang ni pulak begini cerita nya.... :) ^

*Pada mulanya hanya nak menolong sahabat memberi suntikan muzik didalam restoran baru beliau, sesudah panjang perbualan tetiba gatal mulut ni ingin mencetus satu acara yang bersangkut paut dengan lagu baru royce dengan nifael blues band yang berjudul HIGHWAY SUPERSTAR yang belum ada cadangan tarikh untuk melancarkan nya.. Sesudah itu dengan cadangan yang main main tu tetiba ia menjadi kenyataan dari masa kesemasa memilih tarikh yamg sesuai yang mana ketika itu terfikir akan saudara mara dan sahabat handai pasti bercuti dan memboleh kan mereka tidak menolak perlawaan royce untuk menghadirkan diri ke majlis tersebut. jadi tarikh yang ditetepkan adalah pada hari Ahad, 25hb Disember 2016 dari jam 3.00 petang hingga 10.30malam. siapa ada encho lagi hingga jam 12.00 tengah malam.

Itu baru perancangan nya belum penyelarasannya lagi.. otak dah mula berfikir walau dalam macam takde apa2 berlaku..dari segi berurusan dengan pihak L"Clasico (Datin Zainun Othman), penyediaan makan dan minumnya. tetamu2 nya dan ada juga hati nak menjemput beberapa pihak media bagi menjadi kan majlis nampak relevant (bersesuaian) oopppsss ini paling pening dan cemas!! nak tahu kenapa...haaa! 25hb Disember jatuh pada Hari Natal (X'Mas) media ramai bercuti kira boleh agak dah...tapi dimana ada kemahuan disitu ada jalan (orang tua2 kata) maka terpanggil hati ini untuk melawa sesaorang yang mahir dalam bidang media untuk mengambil tugas tersebut. Cari punya cari akhir nya PR Along Bakar sudi memikul tugasan, walau pun tahu akan risikonya. Tapi dengan dorongan dan sokongan Ahli Keluarga Sahabat2 Rakan Artis dan Pihak "L'Clasico sendiri maka Tarikh keramat itu terlaksana dengan baek walau dalam keadaan diri Royce yang kurang sihat. (Dugaan Allah beri diterima dengan menadah tangan akan kesyukuran, Alhamdullillah)
 Mula cerita pada hari kejadian yang berlangsung kami namakan
Pelancaran Restourant L'CLasico dan Pra dengar single terbaru Royce Sa'ayan And Nifael Blues Band - 2017

 Bermula jam 1tengahari masing2
mula membuat persiapan dari
susun atur meja dan kerusi, makan minum, peralatan muzik & sounc check #checklist

<ini Nifael #drumboy
     ini Shahrul #tokeypanggung>>

< ini aku, Royce Sa'ayan




dan yang ini Md.Noor Hendrix>>




<ini PR Along Bakar

kam makan dan bincang semua pekara sebelum tetamu tiba supaya perancangan majlis berlangsung dengan sempurna dan tetamu jemputan kami rasa berpuas hati dengan hidangan dan layanan serta acara yang di persembahkan.

perenggan penyelarasan selesai setakat ini ... seterusnya..... dibawah

Selain Nifael, Shaharul tetamu yang mula hadir pada jam 3ptg ialah Karat Band
<santai di ruang legar


 Wakil Media dari Diva@1 Tv1 RTM
sesampai terus kami di atur untuk sesi wawancara sebelum tetamu2 lain sampai
Terima kasih kerna memahami situasi,


Yang ini Athirah salah seorang pengurus Restorant L'Clasico.

jom kita jengok antara tetamu2 istimewa yang hadir ....




https://www.facebook.com/aesar.mustafa/videos/1467944783215642/

No comments:

Post a Comment